10. NAP - Elkezdődött a visszaszámlálás

Nagyon gyorsan telnek a napok, ez a második hét pedig különösen felgyorsult. Elindult a visszaszámlálás, a csoportban már mindenki tervezgeti, hogy mit és honnan szeretne még beszerezni a héten, illetve hogyan lehet a legpraktikusabban bepakolni mindent egy bőröndbe. Ez nálam is nagy gondot jelent, ugyanis egy kézitáskát és egy bőröndöt hozhattam magammal, ami majdnem teljesen megtelt, mire bepakoltam mindent, amire 2 hét alatt szükségem lehet. Kivételesen nem pakoltam be fölösleges dolgokat, mégis majdnem tele lett a bőröndöm. Hazafelé még több lesz a csomagom, így próbálok a többiektől ötleteket meríteni, hogyan lehet spórolni a hellyel. :) A súlykorlát szerencsére nem túl szigorú, 32 kg lehet a bőröndöm, ami idefelé csak kb. 22-23 kg volt, így csak a helyhiánnyal kell megbirkóznom majd valahogy.

Ma ismét nagyon szép napos idő volt. Nem is értem, miért mondják, hogy itt állandóan esik az eső, hiszen alig esett, amióta itt vagyok. Vagy csak egyszerűen eddig szerencsém volt?! Viszont egyre hidegebb van, ma már a vendéglátó családom be is kapcsolta a fűtést. A család egyébként finomabbnál finomabb vacsorákat készít nekem, tegnap pisztrángot, ma bárányhúst ettem, és nagyon megszerettem a híres Gravy szószt (már kaptam receptet is:) ) Juliet (az anyuka) azonban őszintén bevallotta, hogy a szürke hétköznapok során, amikor nincs külföldi vendégük, nem főznek ám ilyen változatosan. :) Juliet vegetáriánus, ezért ő mindig csak zöldségeket eszik vacsorára. Ő szokta készíteni ebédre a szendvicsemet, a 1,5 hét alatt ma volt benne másodjára sonka, egyébként csak zöldség. :) Új kedvenc teám van, mégpedig a fekete tea tejjel, amit hétfőn mertem kipróbálni először, és rögtön fel is váltotta a citromos-gyömbéres kedvencemet. Már nem innék fekete teát tej nélkül. :)

A szakmódszertanos órák ismét nagyon érdekesek és hasznosak voltak, teljesen más szemléletet adnak a tanításhoz. Tényleg nagyon élvezem őket, sokat tanultam az elmúlt 1,5 hét során! Délután ismét a csütörtök délelőtti vizsgatanításra készültünk, már egyre nagyobb az izgalom! Holnap nem lesz iskola, így ma délután kellett befejeznünk a felkészülést.

Holnap egy szervezett kiránduláson veszünk majd részt, úti célunk Dartmouth. Kíváncsian várom! :)