13. NAP - UTOLSÓ NAP AZ ISKOLÁBAN

Délelőtt összesen két szakmódszertani óránk volt, de még ma is sok hasznos ötletet hallottam. Ezt követően elégedettségi kérdőíveket kellett kitöltenünk, illetve véleményt kellett írnunk a tanfolyamról, a vendéglátó családról és az egész két hetes Erasmus programról.

Ezt követően megkaptuk igazolásainkat, illetve minden szükséges dokumentumot, amelyek a pályázat lezárásához kellenek majd. Mindhárom csoporttól elköszöntek a tanárok, illetve a kurzusszervezők, majd elérkezett a pillanat, hogy a csoportokon belül egymástól is búcsút vegyünk. Igaz, hogy csak két hete ismerjük egymást, mégis olyan jó kis közösséggé alakultunk, hogy szinte mindenki könnyes szemekkel búcsúzott el.

A délutánt egy kis vásárlással, majd pakolással töltöttem, próbáltam mindent bepakolni a bőröndömbe, ami csodával határos módon végül sikerült is. Igaz, hogy szinte szétreped a bőröndöm és a kézitáskám, de legalább nem kellett itt hagynom semmi fontosat. :)

Holnap hosszú út áll előttem. Délelőtt elbúcsúzom a családtól, majd itteni idő szerint 11 óra körül útnak indulok. Az átszállások és így a várakozási idők miatt csak későn éjjel érkezem majd Budapestre. Jól éreztem itt magam, de azért már nagyon várom, hogy újra otthon lehessek! Szerintem mindenki ismeri a mondást: 'Mindenütt jó, de legjobb otthon!'

Vasárnap még írok majd az utazásról, illetve egy összefoglalót az elmúlt két hétről.