4. NAP - TANULÁS, MAJD DARTMOOR NEMZETI PARK

A ma délelőtti órák ismét nagyon pörgősek és tömények, ezáltal pedig fárasztóak voltak. Egy pillanat alatt el lehet veszíteni a fonalat, folyamatosan figyelni kell. Ugyanakkor nagyon sok hasznos dolgot tanultam ma is, örülök, hogy továbbra is inkább gyakorlati oldalról közelítik meg a tanításmódszertani fejlesztést, az elméleti ismeretek túlzott oktatása helyett.

Délután a Dartmoor Nemzeti Parkba látogattunk el. A közel egy órás buszos út során egyik tanárunk, Roger előadását hallgattuk Dél-Anglia, főként Devon megye történelméről és kultúrájáról. A nemzeti parkokról nekem mindig sík, lankás területek jutnak az eszembe, azonban a Dartmoor Nemzeti Park meredek, sziklás dombokon terül el, így a délutáni kis sétából egy egész komoly túra kerekedett. Nagyon sokat gyalogoltunk, a táj szerintem mindannyiunkat lenyűgözött. Néhán kép a galériában látható.

Vacsora után sokat beszélgettem a családdal, majd egy kis segítséget kértem tőlük a holnapi házi feladatom megoldásához: 25 hétköznapi angol kifejezés / idióma értelmezéséhez. Még egy kicsit tanulgatom őket, utána nyugovóra térek, azt hiszem, ma sem lesz gond az alvással.