6. NAP - TANULÁS ÉS MÚZEUMI LÁTOGATÁS

Kezdem a tegnap estével, amikor is a 'szellemek és legendák' elnevezésű városi sétára mentünk. A körülbelül 20 fős csoportunkat egy önkéntes idegenvezető kísérte végig a rejtelmes esti kalandon. Az idegenvezetőnk olyan átéléssel mesélte el a különböző városi legendákat, hogy a két órás séta végére közel 30-an lettünk, ugyanis járókelők is csatlakoztak hozzánk. A legendák érdekesek és egyben ijesztőek voltak, közben sötét parkokban, elhagyatott épületeknél és egy több száz éves étterem pincéjében is jártunk. Talán nem meglepő, hogy a séta után sokkal gyorsabban tettem meg a hazafelé vezető utat, mint egyébként. :) 

A ma délelőtti órák most nem voltak olyan hatékonyak és élvezetesek, mint az elmúlt napokban, de mit is mondhatnék, péntek van. :) Eleve csak 1 óráig voltak ma órák, ugyanis délután a Royal Albert Múzeumba látogattunk. Az épület gyönyörű és a kiállítás is tetszett, fényképek a galériában láthatók.

A múzeumi látogatás után volt egy kis szabadidőnk vacsoráig, így több üzletben is szétnéztünk a High Street-en. Találtam egy elég nagy üzletet, amire azt hittem, hogy egy átlagos papírbolt, belépve azonban kiderült, hogy az egész üzletben csak képeslapokat árulnak, végtelen mennyiségben. Hogy tudnak csak képeslapokkal fenntartatni egy üzletet? (Kép a galériában)

Egy másik érdekesség, hogy az egyik szupermarket polcain előre megsütött palacsinta tésztát találtam. 6 db-os kiszerelés 1,5 fontba kerül, ami körülbelül 600 Ft. Otthon még sosem láttam előre elkészített palacsintát a polcokon..

Holnap reggel egy egész napos kirándulásra indulunk, bár az uticélt még nem árulták el, az időjárástól függ. Ma nagyon érdekes volt az idő, egyik percben szinte égetően sütött a nap, egy órával később viszont beborult az ég és kabátban is fáztam. Tény, hogy változékony az idő, de ennyire?!

Jó éjt!